sobota, 10 marca 2012

Uszy do góry .!

Powiedz jak wiele wiary musi mieć dziś każdy z nas, by kochać tak niedoskonały, zagubiony, wielki świat?


Nie wiedziała, co nią kieruje. Czasami nie poznawała samej siebie - zupełnie jakby kierowała nią zupełnie inna, obca osoba.



Bo czasem nie jest tak łatwo, jak mogłoby się wydawać.


Jeszcze całe życie przede mną. Brzmi przerażająco.

Nadal bowiem pragnę być zwariowana i przeżyć swoje życie tak, jak mnie się podoba, a nie jak się podoba innym.

A co byś zrobił , gdybyś mógł cofnąć czas ? Zrobiłbyś to dobrze , czy spieprzył jeszcze raz ?


I być Twoją ostatnią myślą wieczorną. tak, chcę. :*


Po prostu za Tobą tęsknię, to wszystko.



To nie jest tak, że dzisiaj mnie chcesz, a jutro mnie masz.


Przekaż swojej nowej dziewczynie, że za miesiąc, moje drzwi będą otwarte dla niej, by słuchać jakim kretynem jesteś .

Są takie dni, które zaczynają się dobrze, a potem bez powodu jedno słowo doprowadza Cię do płaczu.  








Nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.


Kocham muzykę to jedyny związek bez zdrady jaki znam...


Singiel to nie określenie statusu. To słowo najlepiej opisujące osobę, która jest dość silna, by cieszyć się życiem nie będąc zależnym od innych.


Już mam dość pogoni za szczęściem A może by tak zamienić się rolami ? Niech szczęście znajdzie mnie.


Bywają momenty, kiedy umiem tylko płakać.



Tylko nie mów, że tak będzie najlepiej. Chociaż ten ostatni raz - nie kłam.




Ile bym dała , aby moje życie wyglądało tak jak w tych wszystkich zjebanych komediach romantycznych .





Takie tam złamane serce. Nic specjalnego.



`. Lena  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3