sobota, 3 marca 2012

Miłość zapisana w sms'ach.

Myślenie jest jak kaszel w nocy dokucza najbardziej.

Nie dzielą nas kilometry, dzieli nas obojętność.

czasami do bani jest być mną. to jest jeden z tych dni.

Czasem myślę że tylko muzyka może mnie oderwać od rzeczywistości

"Miłość jest dotykiem dusz"

nie lubię, gdy się nie odzywasz, a wręcz mnie to wkurwia

za dużo wspólnego, żeby nagle żyć osobno.

Zazdrość jest dobra tylko wtedy, gdy daje ci motywację do zmian.

Co ja tutaj robię, tak daleko od Ciebie?

Już chcę Cię zobaczyć, chodź i przytul mnie

zapomnieć jest trudniej niż przestać kochać.

I ten jej wyraz twarzy "obłędnie szczęśliwej" , gdy go widzi.

Każdego dnia boję się , że przestaniesz mnie kochać

Uwielbiam, gdy moja przyjaciółka przezywa mnie jego 
nazwiskiem ♥


Natek ;3 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3