sobota, 3 marca 2012

uważaj. nie wiesz, która szansa jest ostatnią .

i możesz byc pewien , że gdy między nami pojawi się ściana , ja ją zburzę .

Prawdziwa miłość pozwala każdemu iść swoją drogą, bo to nie może w żaden sposób oddalić od siebie dwóch Połówek.

Ciekawe czy kiedy gdzies sobie pójdę i nie będę wracała, ktoś pójdzie mnie szukać...

-jak słodzę kawę to sypie 6 łyżeczek cukru.-dlaczego ??
-bo tyle liter zawiera twoje imie ;*

Nie łudzę się, że wrócisz, ale mam nadzieje, że przynajmniej przeprosisz, za wyrządzoną krzywdę.

Chcę go ściskać i trzymać w objęciach, bo żyjąc by umrzeć, chcę umierać ze szczęścia.

Zamykamy oczy i przypominamy sobie te najwspanialsze chwile, które przeżyliśmy. Łzy ochoczo wylewają się z naszych oczu, a tęsknota rozpieprza nas od środka. Za wszelką cenę pragniemy by to wszystko powróciło. By te wszystkie wspólnie przeżyte sekundy powróciły na nowo. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że w to wierzymy, że mamy choćby najmniejszą iskierkę nadziei, że to kiedyś powróci. Łudzimy się jak alkoholicy czy narkomani, którzy mówią sobie, że już nigdy nie wezmą, ale dziś ostatni raz...

rozpierdala mnie to w tobie , że tak ładnie potrafisz udawać że Cię w ogóle nie obchodze .

Swoją obecnością uszczęśliwiasz mnie tak jak dziecko dostające upragniony prezent.

Czasem obiecujesz komuś, że będzie "na zawsze", ale nie zawsze tak wychodzi .

Przy dobrej lekturze nawet ciemność nie stanowi problemu.

Wszystkie uczucia potrafimy udawać niemal perfekcyjnie - miłość, złość, przyjaźń .. Tylko zazdrość nigdy nie jest udawana .


ja tylko chce, żebyś Ty  mnie chciał.




natek ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3