piątek, 2 marca 2012

` coś ostatnio szwankują mi uczucia .

` kiedyś * skarbie * , dzisiaj * suka * .


` fajnie , że mnie kochasz szkoda , że nie potrafisz tego pokazać .


` olejmy wszystko , liczy się tylko to co teraz , Ty jesteś blisko , więc mogę nawet dziś umierać .


` nie , nie jestem pesymistką jeśli chodzi o uczucia po prostu byłam * tą jedyną * już wiele razy .


` niedawno byliśmy dziećmi a świat był piękny potem doszły problemy , uczucia , jakieś błędy .


` samo to , że byłeś , kiedy każdy się odwrócił , znaczy dla mnie niemal wszystko .


` było między nami tyle fajnych rzeczy co się z nimi stało ?


` zastanawiam się , co myślisz gdy na mnie patrzysz


` to przykre , że dziewczyna w wieku 16 lat spała już z połową patologicznego osiedla .


` nikt nigdy nie zrozumie , jak wiele dla mnie znaczyło to spotkanie .


` lubię tak czasem Ci pomarudzić .

Natek ; *




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3