niedziela, 26 lutego 2012

No pobaw się jeszcze trochę moimi uczuciami, przecież to takie fajne kurwa.

Wiesz, mógła bym bez problemu powiedzieć Ci, że Cię nie kocham, ale wtedy bym kłamała.

a gdy za jakiś czas, dzieci zapytają Mnie o pierwszą, wielką miłość, mam nadzieję, że będę w stanie opowiedzieć im o Tobie.

proszę. nie mów mi o tęsknocie, bo to nie ty nocami siedzisz na parapecie, pijąc gorącą herbatę z powodu bezsenności.

tylko ty potrafisz tak perfidnie zabijać mi marzenia.

pokochaj mnie na swój zjebany sposób.

Nieważne ile masz wad i tak chcę Ciebie.

Lubię czasem tak poprostu usiąść z gorącą herbatą w ręku, nie przejmując się tym co się dzieje dookoła.

i byłabym w chuj szczęśliwa, gdybym cię nie mijała codziennie po 50 razy na korytarzu.

Wiesz, że jeżeli ktoś pojawia się w twoich snach znaczy, że za tobą tęskni ? - psychologiczny fakt.

To dziwne . Większość ludzi po rozstaniach chce cofnąć czas , spróbować jeszcze raz , a ja bym nie umiała . Replay by mnie zabił .

ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób .

Właśnie w takich chwilach , chwilach smutku zdajesz sobie sprawę jak bardzo brakuje Ci drugiej osoby . Osoby , którą kochasz , a która nie może być teraz przy Tobie . Dążysz do niej myślami, wołasz , aby była z Tobą , ale wiesz , że to teraz nie możliwe . A Ty musisz się z tym pogodzić , przetrwać te chwile, bo wiesz że skoro teraz jest źle to jutro będzie lepiej . Bo przecież nie można ciągle cierpieć . W końcu nadchodzi ulga w cierpieniu . Kiedyś to się skończy . Może nie teraz, nie dziś , nie jutro , ale kiedyś na pewno


Ludzie mówią, o miłości, że jest piękna, niepowtarzalna, że nie można bez niej żyć. Wiesz dlaczego tak mówią? Bo, są zakłamani. Ślepi, bądź naiwni. Prawdziwa miłość, wymaga poświęceń, wymaga wyrzeczeń i poświęcenia własnego szczęścia. Miłość jest cierpieniem i przeżywaniem każdego oddechu drugiej osoby. Miłość nie jest piękna. Ona jest podła.

Kiedyś się z Niego wyleczę. Może nie na pstryknięcie palcami, może nie po tygodniu, ani miesiącu. Czeka mnie wiele pustych dni, w których wciąż będzie się pojawiać jego twarz. Nie mogę wykreślić Go ze swojego życia, zbyt wiele mamy ze sobą wspólnego. I nie powiem też " jesteś w moim życiu zbędny "- bo nie jesteś. W gruncie rzeczy nikogo nie potrzebuje bardziej niż Ciebie... Ale nigdy nie byłeś mój.


gdy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać.

Nie wiem czy sobie zdajesz z tego sprawę, ale przez Ciebie moje marginesy zeszytów są zapełnione serduszkami.


Notka by Natek ; *




1 komentarz:

Mile widziane komentarze <3