sobota, 3 listopada 2012

Trololololo ♥



 No, mój prysznic, wie o mnie wszystko, a na dodatek tyle widział ...


Jestem tak zajebista, że to telewizor ogląda mnie.


-wać panie, udamy się na szlugęsa?
-wyborny pomysł milordzie.



yy , ee no więc chcę powiedzieć , że jak uzbieram na Czołg, to macie przejebane !



Fajny z Ciebie chłopak , mogę Cię przelecieć?


Niby jesteś taka brzydka, a Dżoana Krupa przy Tobie wymięka.


Hej , Twoje cycki wyglądają na ciężkie ! Mogę je potrzymać ?


Zarywać to ty możesz noce , a nie do mnie .


Siema kochanie , masz u mnie branie .


Hakuna Matata , bejbe ♥


Przepraszam zgubiłam swój nr telefonu podasz mi swój ? 


Jeśli u twojej dziewczyny w toalecie czuć odświeżacz powietrza to znaczy, że srała.





Taka krótka notka , na poprawę humoru ;D 


~ Lenka ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3