piątek, 27 kwietnia 2012

... I miss You .

Przyznaj, że gdy słuchasz muzyki, to właśnie Jego masz przed oczami .


Wszystko albo nic. Zasada związku, albo kocham całym sercem albo z obowiązku albo się poswiecam albo olewam totalnie, ale zawsze te wybory kończą się fatalnie.


Kiedyś powiem Ci naprawdę co było, jest , a powinno być między nami .


Mówią : " Będą inni " ... ale ja chcę tylko ciebie !


Bałam się , że już nigdy cię nie przytulę , nie pocałuje , nie zobaczę , że cię strace . Najbardziej bałam się pożegnania , ale ty odszedłeś bez niczego , zostawiłeś mnie jak jakiegoś śmiecia , a przecież tak kochałeś .


Te wszystkie wspomnienia mnie rozpierdalają, widzę że Ty znów próbujesz mnie w sobie rozkochać .



Koniec miłości , koniec związków i zakochiwać. Nie będę cierpieć przez marnych frajerów.


Dla takich kobiet jak ja, facet to tylko kolejny problem.


Teraz to widać, kto tu kochał bardziej...


Najgorsza opcja - zaufać i wierzyć w każde słowo mężczyźnie.


A mówią że kobieta zmienną jest ta a spójrz tak na chłopaków i weź ich ogarnij .


To chyba nie moja wina, że mam na Twoim punkcie obsesje. To nie ja oczarowałam samą siebie uśmiechem i inteligencją i wszystkimi cechami idealnego mężczyzny .


Założę się, że perfumy z biedronki będą trwalsze od waszej miłości.


Widzę jak mnie ignoruje. Widzę jak pisze sms do niej. Widzę jak się uśmiecha patrząc na jej zdjęcia.Widzę. Widzę ile straciłam ...




"Nikt nam nie powiedział, kiedy mamy się pożegnać"


 Fajnie, że masz mnie w dupie, szkoda tylko, że ja Ciebie nie.

To że się do Ciebie nie odzywam, nie oznacza że o Tobie nie myślę..




18 komentarzy:

  1. suuper tu no xd ;]
    świetne zdjęcie ;)
    fajne opisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc . :D:D bardzo mi się podobaa . :D:D
    mogłybyście dać coś o zepsutej przyjaźni? ;d;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , jasne postaramy się dodać taką notke ;)

      Usuń
  3. Strasznie czadowe te opisy :D
    I zdjęcie po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, dzięki za odwiedzanie mojego, pozdrawiam
    http://destiny-melancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz :)

    ostatnie zdanie najlepsze.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne i prawdziwe te zdania... ps. podoba mi sie tu strasznie u Ciebie dlatego dodaje Cie do znajomych:) Mam nadzieje,ze do mnie wpadniesz i zostaniesz rowniez moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://nowe-plany.blogspot.com/
    rozdział numer 4 fajny post daj znak jak będzie następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych ! :))

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3