niedziela, 4 marca 2012

przestajesz być najważniejszy.

fajnie wiedzieć, że tej drugiej osobie zależy równie mocno .

skoro piszesz, że na tej imprezie nie będziesz się bawił , bo mnie tam nie będzie, to po cholerę w ogóle tam jedziesz ?

` nie mam siły już nawet płakać, kolejny raz zawiodłam się na kimś, na kim cholernie mi zależało .

Ej , Ty Romeo pilnuj lepiej swojej Julii bo zdaję się , że jeden z 7 krasnoludków kręci się koło niej .

Najgorzej jest wtedy, kiedy spełnienie Twoich marzeń zależy od innej osoby.

Chciałabym byc powodem Twojego uśmiechu, Twojego szczęścia, Twojego pożądania. Chciałabym byc sensem Twojego życia, chciałabym pokazac Ci nowy, lepszy świat. Pokazac coś, czego żadna inna nigdy nie będzie w stanie Ci pokazac. Jak idiotka jestem w stanie rzucic w każdym momencie wszystko, ale Ciebie nie stac nawet na jedno słowo.

To trochę chujowo być powodem czyichś łez, nie uważasz?

miłość? walczyłam o nią, choć Jego przy mnie nie było.

chcę ,żeby wróciły momenty , w których byłam dla ciebie ważna choć przez moment . chcę ,tak jak tamtej imprezowej nocy , abyś podbiegł do samochodu w którym siedziałam i przy swoich kumplach poprosił mnie do tańca z szarmanckim uśmiechem i iskierkami w oczach , które dla mnie były widoczne mimo egipskich ciemności na parkingu . chcę znowu z udawaną ociężałością iść z tobą w stronę parkietu trzymając się za ręce , mimo to , że twoja laska pojechała do domu kilka minut wcześniej . chcę , żebyś przekrzykując muzykę powiedział mi , że Ci na mnie zależy . ja znowu odpowiem , że nie chcę się wiązać , a Ty przerywając mi w pół słowa powiesz , że liczy się tu i teraz . poprosisz , żebyśmy się zabawili i zaraz zapewnisz , że w szkole zapomnimy o tym , co się tutaj stanie .kurwa chce tej miłości.tej"miłości na chwilę. na czas trwającej piosenki .

Przyjacielowi za pomoc nie trzeba kupować litra wódki czy jakiegoś drogiego prezentu. Jemu wystarczy tylko Dziękuje że jesteś , kocham Cię.

bo czasem trzeba mieć cały świat w dupie i skupić się na chwili przyjemności .

Jeden dowód odwagi nie starczy na całe życie.

do końca nie rozumiem tego, że patrzysz, ale za chuja nie zagadasz .

Nic do Ciebie nie czułam, zanim nie zacząłeś pisać. Pisać codziennie. A później przestałeś. Teraz tak potwornie mi zależy. Tobie już nie.

Boję się, że kiedy przestanę ulegać pragnieniom innych, kiedy wypowiem słowa, których nie chcą słyszeć, stracę ich miłość. Moją obsesją jest odrzucenie.

Byłes wszystkim.. kazde moje słowo było wypowiadane dla ciebie, każde bicie serca było dla ciebie,każda moja sekunda życia była z myślą o tobie,kazdy mój gest był poswiecony tobie . a teraz? teraz zostały tylko wspomnienia...

A teraz zrozum, że On będzie tylko twoim kolegą .

notka by natek ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3