poniedziałek, 5 marca 2012

Krotko .


To jest oczywiste. Gdyby mu zależało, nie zranił by mnie, i nie pozwolił bym odeszła.


Zrozum , że twój łobuzerski uśmiech jest dla mnie jak żelki , a zwykła pogadanka z tobą jak Tymbark .. Czyli to dla mnie najważniejsze , wiesz ?



Zapominam jakie masz rysy twarzy. Zapominam jak się uśmiechasz. Zapominam jaki odcień mają Twoje oczy. Zapominam Cię.



To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. Potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.



Nie lubie tego uczucia , gdy wiem , że coś sie wali i bezwładnie lecą łzy . `



Naiwna nastolatka ciągle nabierała się na jego kłamstwa




Proszę, wróć. Chociaż na chwilę. Chcę Ci pokazać jak bardzo się zmieniłam



Teraz chcę cię, gdy ciebie nie ma.




Brakuje odwagi, a tak bardzo zależy.



Ciekawe w jakim stanie byłabym teraz, gdybyśmy się wtedy nie poznali.




Pisz pisz. Tak codziennie, po kilka godzin. Przecież ja się wcale nie uzależniam, w ogóle nie przyzwyczajam.










`. Lena . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3