sobota, 18 lutego 2012

Shut up .! Kiss me.! ;-*

 Co z tego masz, ze rozwalasz życie co drugiej dziewczynie w mieście?




I znowu zakocham się na wiosnę...






Mówią: ' walcz o to, co kochasz ', a później: ' daj spokój to nie ma sensu '. 




czasem mając w opisie na gadu 'spacer z miłością mojego życia' - nie mam na myśli Jego, tylko słuchawki i rap  ♥ .




½ ♥ +½ ♥ = ♥






Nigdy nie kochaj Romea, który ma już swoją Julię.







Między nami była chemia miłosna. teraz jest już tylko szkolna.








Pierdolę Twoją dwulicowość.





Przypadki nie istnieją. Wszystkie rzeczy, które się zdarzają, zdarzają się w jakimś celu. 









Moim jedynym ukojeniem jest spanie. Kiedy śpię nie jestem smutna, nie jestem zła, nie jestem samotna, jestem niczym. Tylko jest jeden problem, wiesz? Ostatnimi tygodniami mam nawet problemy z zaśnięciem. 





Umiem dawać rady innym a sama sobie spieprzyłam życie .






Rzeczy 'na niby' to ja lubiłam, jak byłam mała i bawiłam się w dziecinne zabawy, teraz to ja chcę czegoś prawdziwego







Za bardzo cenie sobie swoje własne uczucia, żeby bawić się czyimiś. 






Nieważne ilu chłopaków spojrzy się na mnie, nieważne ilu się podobam, nieważne jak przystojni oni będą - dla mnie najprzystojniejszym jesteś Ty i chcę podobać się tylko Tobie  . 










. Zapraszamy do komentowania i dodawania do Obserwowanych ;) 





` . Lena . ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3