sobota, 18 lutego 2012

Happy Love ♥

Wystarczy żebyś wziął moją dłoń, zaprowadził w miejsce gdzie nie ma ludzi, usiadł ze mną na ławce, spojrzał w moje oczy i przytulił <3




Nie wiem czy wtedy byłeś trzeźwy, nietrzeźwy, naćpany, najarany czy cholera wie co . ^^ 
Ale chciałabym żebyś był taki częściej. <3 .



W kieszeni miał ostatnie 10 zł, i zastanawiał się czy kupić sobie fajki czy kartę doładowująca konto by moc do niej zadzwonić. Uzależnienie wygrało. Poszedł do sklepu i kupił kartę ♥




Zajebiście się dobraliście. On Cie denerwuje, Ty go denerwujesz ale i tak widać że cholernie się kochacie . 

Mój prywatny dawca rozkoszy
Jeśli dożyjesz stu lat, to ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie"

Nie mamy prawa istnieć osobno.


Twój uśmiech wywołuje u mnie palpitacje serca.

Ej , złap mnie za reke i chodźmy zmieniać rzeczywistość.

                                                                                                      Całuj , nie pierdol ! ♥ 

Notka by Natek ; * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3