sobota, 6 października 2012

Zazdrość .

9 komentarzy no pobijacie rekord hehe :) Może to dla was i nie jest nadzwyczajnie wielka liczba ale dla mnie tak i bardzo ale to bardzo się z tej liczby cieszę ♥ Tak wiem że się powtarzam ^^
 Dzisiejsze opisy będą o zazdrości o drugą osobę . 


Usłyszałam tą piosenkę dzisiaj  od razu mi się spodobała ♥



Jestem zazdrosna o Ciebie okropnie , ale nikomu nie ufam tak jak Tobie.



Grunt to nie dać po sobie poznać, że rozpierdala mnie od środka od tej zazdrości o Ciebie . /Lena



U każdego w życiu przychodzi taki moment, kiedy jest się zazdrosnym o kogoś z kim nawet się nie jest .../Lena



Z tej zazdrości o Ciebie jest mi cholernie źle ./ Lena



I kiedy tak patrze na Was to jest mi kurewsko źle , chyba właśnie to nazywa się 
zazdrością ... / Lena 



Niby nie jesteśmy razem ale ja i tak jestem zazdrosna o każdą dziewczynę z którą rozmawiasz na co dzień .



Wiesz, że należę do osób cholernie zazdrosnych? Wiesz? No to po co mnie prowokujesz?



W sumie nie jesteśmy razem, więc nie masz obowiązku pisać tylko ze mną , więc teoretycznie mnie nie obchodzi czy piszesz z kimś jeszcze. teoretycznie..



Czy to normalne że jestem zazdrosna o kogoś z kim nawet nie jestem ? 



Jeszcze o nikogo nie byłam tak bardzo zazdrosna jak o Ciebie . 





Tylko tyle opisów zdołałam umieścić ale myślę że pomogłam osobie , która te opisy chciała :)  Życzę udanego Weekendu .

KOMENTOWAĆ . 


~ Lena 

5 komentarzy:

  1. Wiesz, że należę do osób cholernie zazdrosnych? Wiesz? No to po co mnie prowokujesz?

    <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opisy! Będę zaglądać częściej! :D
    + Zapraszam do mnie http://neverisalongtimex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3