środa, 29 sierpnia 2012

Życie jest piękne ... czasami .

Następna notka będzie o przyjaźni . ;) 

U każdego w życiu przychodzi taki moment, kiedy brakuję ci tak cholernie tej jednej najważniejszej osoby, że jesteś w stanie szukać jej nawet w szafie.

Przyjdź, możemy się poniszczyć, napić, zapalić, porozmawiać o bólu, przyjdź, tak dawno nie miałam przyjaciela.

Mam gdzieś ile kilometrów nas dzieli , z dnia na dzien kocham Cie coraz bardziej. ♥

Ufam wszystkim ludziom. Ale każdemu tylko raz. 

Powiedziałabym, co czuję na Twój widok, ale takich rzeczy nie mówi się na głos.

Jednak kurewsko mi go brakuje, wiesz?

Chcę tylko się przytulić, nie mam ochoty na wielkie uczucie.

Wszyscy pytają mnie dlaczego jestem smutna , a ja po prostu nie mam z kim być szczęśliwa . 

Walcz o to co kochasz , w końcu sensem życia jest miłość <3 

Wszyscy szukacie swojej drugiej połówki , a mnie tam mama w całości urodziła .

Zakochana po uszy w chłopaku , który ma niebieskie oczy . 

Totalny mętlik. Rozsypane puzzle, a ja nawet nie wiem, czy mam ochotę i siłę cokolwiek układać. 

Nie każda chce księcia z bajki niektórym wystarczy żaba z charakterem ! 

Zawsze kiedy nie mogę zasnąć układam sobie w głowie różne historyjki, które chciałabym żeby się wydarzyły . 

Ty widzisz "aha", ja widzę "w dupie mam to co do mnie piszesz, idź się utop" . 

Moją bajkę napisał psychopata - w dodatku chyba najebany.

Nie chciałam wiele . Chciałam tylko , by w końcu mnie zrozumiał , by pojął moje emocje , trwając przy mnie jak najdłużej . Tylko tyle , i aż tyle.

nienawidzę słów "inni mają gorzej", bo każdy, choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata. 

Koniec miłości, koniec związków i zakochiwań. nie będę cierpieć przez marnych frajerów.

Na miłość swojego życia wybrałeś sobie szmatę.

Czasem mam taki dzień, że muszę cię zobaczyć.

Wiesz? Powiedzieli mi, że wyglądamy razem tak jakbyśmy z każdą sekundą kochali się jeszcze bardziej.



Szanuj ludzi, którzy znajdą dla Ciebie czas w swoim napiętym grafiku, a kochaj tych, którzy nawet nie pomyślą o grafiku, gdy dowiedzą się, że ich potrzebujesz.



~ Lena ;3 

5 komentarzy:

Mile widziane komentarze <3