wtorek, 14 sierpnia 2012

Cytaty z piosenek


'' Jestem ci wdzięczna i zapamiętaj na pewno przetrwam kiedy nie będzie nas ''
// Jula - Nie zatrzymasz mnie



'' Nie jesteś wart miłości , którą chciałam zmienić cały twój świat '' 
// Jula - Nie zatrzymasz mnie



'' Biegnę pod wiatr, nie robię nic wbrew sobie '' // Jula - Nie zatrzymasz mnie



'' Jesteś więcej wart siłą jest, co w sobie masz uwierz w siebie więc będziesz wszystko miał co chcesz ''
// Edyta Strzycka - Poznaj siebie .



'' Jeśli tylko znajdziesz cel Pomyśl, że to wszystko co zdarzyło się przegrał podły los i w twarz mu się śmiej!''
// Edyta Strzycka - Poznaj siebie .


'' Wzbijałem się...
A sięgam dna...
''  // Mateusz Mijal & Liber - Winny



'' Tak trudno jest być przedmiotem w torebce tylko na gorsze dni . ''
// Mateusz Mijal & Liber - Winny 



'' Nazywam się winny bo cokolwiek zrobiłbym już nigdy nie będę właśnie tym z kim chciałaś być... ''
// Mateusz Mijal & Liber - Winny



'' Jedyne wyjście - stać się kimś innym . '' // Mateusz Mijal & Liber - Winny



'' Nie udało się bywa tak ktoś inny wszedł pomiędzy nas . '' // Ira - Szczęśliwa



'' Będzie dłużył się każdy dzień  zbyt wielu spraw nie umiem znieść  jeszcze jakiś czas będę sam pozbieram się zresztą który to już raz . ''  // Ira - Szczęśliwa



'' To tylko deszcz nie moje łzy naprawdę życzę ci bądź szczęśliwa . ''  
 // Ira - Szczęśliwa




'' Tak blisko, tak blisko jak ja
Nie był Ciebie nikt tak blisko
I nie poddał Twoim zmysłom jak ja
'' // Rafał Brzozowski - Tak blisko



'' Gdzie siła, która kiedyś łączyła nas?
I przeświadczenie, że gdy objąłem Cię byłaś częścią mnie.
Tak bardzo brakuje mi Ciebie...
'' // Loka - Prawdziwe powietrze



'' Nie umiem powiedzieć tego że wciąż jesteś dla mnie prawdziwym powietrzem...  ''
// Loka - Prawdziwe powietrze



'' Złudzenia układają się w cały film, w którym nie chcę grać... ''  
// Loka - Prawdziwe powietrze  



'' Zatrzymaj się na czas, dobrze zastanów, zanim coś powiesz . '' 
// Bracia & Edyta Bartosiewicz - Nad przepaścią




'' ...i znów nie ufasz mi i nic nie jestem wart i nie wierzysz w żadne moje słowo. '' 
// Bracia & Edyta Bartosiewicz - Nad przepaścią  



'' A jeśli dzieli nas od przepaści krok,
chcę tylko czuć, że cię mam przy sobie.
''  
// Bracia & Edyta Bartosiewicz - Nad przepaścią  





 '' ...bo gdy przy sobie cię mam, wierzę, że zamiast się stoczyć,
kolejny raz uda się nam nad tą przepaścią wznieść
. '' 
// Bracia & Edyta Bartosiewicz - Nad przepaścią 

 

~ Lena ;3 

2 komentarze:

  1. wszystkie cytaty z moich ulubionych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy czytałam cytaty z Juli to je śpiewałam :D XDDD

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3