środa, 16 maja 2012

Bo ta Księżniczka chciała być dla kogoś ideałem.


* * * 

Chciałabym szeptać o miłości, chciałabym kochać, wielbić Cię, zejdź z zawrotnej wysokości, pociesz duszę, kochaj mnie.

Kochała go jak kakao zimnym porankiem, jak parasol podczas deszczu, jak łóżko po ciężkim dniu ... teraz nie pije i nie śpi , a spacery w deszczu ukrywają jej łzy

widzisz. bo Ty jesteś dla mnie jak ten cholerny letni wiatr, rozwiewający moje włosy podczas upału. oczekiwany. upragniony. szybko utracony. jednym słowem - przemijasz z wiatrem w mgnieniu oka.

Gdybym tylko mógł przekazać Ci choć cząstkę własnego szczęścia, abyś już na zawsze była wolna od smutku i melancholii.

Twój los staje się, częścią mojego losu.

 O kurwa,co to jest ?  ładnie pachnie, ma niebieskie oczy w których tonę niczym w morzu, nosi zieloną bluzę , bez jego " Dobranoc " nie potrafię zasnąć , jego uśmiech w najbardziej chujowy dzień poprawia mi humor ,  co to jest ? - to właśnie jest miłość .


Kochać łatwo powiedzieć , ale trudniej dotrzymać słowa .

Nie można zapomnieć tego co było. Nie możesz wymazać z pamięci tych wyjątkowych chwil spędzonych razem, ściskając się za ręce i uśmiechając do siebie. Nie da się ot tak żyć bez bolesnych wspomnień. Ale po co chcesz zapominać? Po to, by znów popełnić ten sam błąd drugi raz? Pamięć to coś cennego, a wspomnienia, nawet te, które otwierają stare, ledwo posklejane rany na sercu, pozwalają iść inną drogą, poznawać nowe ścieżki, dzięki którym możemy być szczęśliwi. Przeszłość jest kluczem do przyszłości, uczy nas, przypomina błędy i nie pozwala ich powtórzyć

I w jednej chwili obumiera w Tobie wszystko.

Wiesz co? będę życzyła Ci szczęścia mimo tego, że moje marzenia spełniają się innej osobie. pokażę, że jesteś najważniejszy i Twoje szczęście jest dla mnie ważne.

nie odzywasz się, to się nie odzywaj, tylko gdy znajdziesz się w potrzebie, również trzymaj się tego samego


to wszystko zaszło zbyt daleko .

Wiesz kiedy naprawdę kochasz? Kiedy On się do Ciebie nie odzywa, odrzuca połączenia, nie odpisuje na smsy, a Ty nadal dzwonisz i piszesz. Kiedy powoduje, że po Twojej twarzy spływają łzy, a Ty nadal chcesz z nim być. Kiedy budzisz się w środku nocy i masz ochotę napisać mu smsa 'Kocham Cię' chociaż wiesz, że odczyta go dopiero rano i pewnie nawet nie odpisze..




Dobrze mi z Tobą. <3



                                                                                               ~Natalia ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3