niedziela, 8 kwietnia 2012

Wiesz, jak trudno przyznać, że się kogoś potrzebuje ?

codziennie przed snem, wyobrażam sobie Ciebie <3

najgorszy jest wieczór, wtedy sobie nie radze.

Twój uśmiech uzależnia mnie coraz bardziej.


Nie chciałam umrzeć, jedynie prowokowałam śmierć.

Pierdolić sugestie, pierdolić wytłumaczenia. Brać pod uwagę czyny.


jedna sekunda zmieniła milion następnych.


 Dzień jest zupełnie inny , gdy zaczyna się od " kocham Cię " . < 3 .




-tylko nie potrafię już udawać.
-udawać, że?
-że mi na tobie nie zależy.
-a zależy ci?
-nawet nie wiesz jak bardzo.
-to bardzo źle.
-wiedziałam, dlatego nie chciałam nic mówić.
-pozwól mi skończyć głuptasie. to bardzo źle, że nie wiem jak bardzo. przecież mieliśmy mówić sobie wszystko, pamiętasz?
-no.. -szepnęła, nie potrafiąc wykrztusić nic więcej.
-właśnie. mi też na tobie zależy. nawet bardziej niż tobie. -zaśmiał się cicho i pocałował we włosy. -i zawsze będzie mi zależeć. zapamiętaj to sobie.
znów siedziała na tej samej ławce. o rok starsza, z krótszymi włosami i bez niego. machała ze zdenerwowania nogami.
-kłamałeś. -szepnęła, patrząc w dal niewidzącymi oczami. nadal miała przed sobą jego twarz.



Gdyby płacili nam za błędy już dawno miałabym królestwo .


Kocham nutelle , więc wiem co to miłość dziffko ! <33


bądź tu. pomóż mi przeżyć ten dzień, przyszły rok i moje osiemdziesiąte urodziny, dobrze? 






                                                                          ♥



~  Natek 



1 komentarz:

  1. supcio blog ,bede tu czesciej zaglądac ;) zapraszam do mnie: http://mojpamietnik11.blogspot.com/ heheh w Bytomiu mieszka moja rodzina heheh ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3