wtorek, 24 kwietnia 2012

może brakować mi słów, ale nie własnego zdania ♥

Tak tęsknię za tym wszystkim . Okropnie . Za każdą sekundą . Niech to wróci . Chociaż na chwilę , żeby móc się poczuć tak jak kiedyś . Ostatnio porównywałam zdj z poprzedniego roku i z tego roku - zdj klasowe . I powiem szczerze , że w tamtym roku to banan na ryju do głupiego zdj i wgl taka inna , w tym roku już poważna i wgl . Kiedyś miałam w sobie tyle sił , chęci , motywacji to tego życia że nawet nikt sobie tego nie wyobraża . A nagle zniknęło to wszystko i za cholerę nie chce już wrócić .

Boję się, ze odrzucając Ciebie, ponownie pozbawię się szansy na szczęście.

bo widzisz, czasem jest tak, że nie masz ochoty wstać z łóżka, a czasem budzisz się pełna energii i szczęśliwa. to wszystko uzależnione jest od niego.

Są nowe dni, są nowe godziny, lecz nadal te same przykre wspomnienia.

Spluń na wszystko, co minęło: na własny ból i na cudzą nikczemność, na egoistów, na idiotów i na te wstrętne kurwy, na noce pełne łez i tysiące ran, na wspomnienia i lotki, chichoty, pseudo-przyjaźni i gryzienie się w język, gdy tylko chcesz powiedzieć coś sensownego. Pierdol to. Wybierz sobie jakiś cel, jakikolwiek i zacznij nowe życie. Po prostu, bez zbędnego hałasu. Zrób to. Zmień coś. Stań tam, gdzie zawsze chciałeś być, a potem posmaruj podeszwy butów Super Glue i przyklej się do tego kawałka przestrzeni, który jest dla ciebie odpowiedni. A jeśli poczujesz, że jednak to nie jest to miejsce, po prostu wyjdź z butów.

Brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje.

Czy kocham? Z całego serca jak tylko potrafię i na tyle ile mam siły.

Codziennie uczę się życia. Z każdą minutą jestem bogatsza o nowe doświadczenia. Nowe emocje. Z każdym dniem uboższa o Ciebie.

W szpilkach trzeba umieć chodzić, dopiero potem się nimi podniecać.

'PS: Drogie Serce, wyrzuć wspomnienia i daj zagościć nowemu uczuciu'

masz moje serce, cóż więcej mogę Ci dać?

Jesteś kimś wielkim- takim nie do oddania.. ;**

"Przepraszam,że nie potrafię życzyć Ci szczęscia, miłości i żebyście byli ze sobą do końca życia. Przepraszam,że unikam patrzenia na Ciebie i na Niego.Przepraszam,że nigdy nie użyję słowa WY,bo przepraszam,ale nie chcę uwierzyć,że ktokolwiek mi Ciebie zabierze.Przepraszam,że tak cholernie tęsknię,ale to Ty powinnaś wytłumaczyć mojemu sercu,że bicie dla Ciebie jest zupełnie bez sensu"


Im bardziej Ci zależy, tym bardziej później  

będzie bolało.


1 komentarz:

  1. boże ten blog jest fantastyczny ;)
    dodaje do obserwowanych, bo będę wpadać częściej ;)



    "Jesteś kimś wielkim- takim nie do oddania.. ;** "

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3