wtorek, 10 kwietnia 2012

lubię cię bardziej, niż to sobie zaplanowałam ♥


I nasze kilkusekundowe spotkanie na schodach, daje mi o wiele więcej radości niż godzinna randka w ekskluzywnej restauracji

Chcę móc codziennie mówić "kocham", witać słowami "witaj skarbie", żegnać późną porą pod domem "do jutra kochanie", budzić "czas wstawać leniuchu", tulić, szepcąc "jesteś moim szczęściem".

kiedy jestem zła, do nikogo się nie odzywam . kiedy jestem wkurwiona, przestaję stosować emotki na gg i nadużywam interpunkcji . kiedy jestem smutna, płaczę. kiedy jestem pijana , ze wszystkiego się śmieję . kiedy jestem obok Ciebie, czuje że żyję.

Nie, nie jestem pesymistką jeśli chodzi o uczucia. po prostu byłam ' tą jedyną' już wiele razy.

Człowiek przede wszystkim musi mieć odwagę być sobą.

Dopiero wspominając niektóre chwile, uświadamiam sobie, jak wiele mogłam powiedzieć, jak wiele mogłam zrobić.

nie jest tak łatwo wyjść z czyjegoś życia, spakować wszystkie wspomnienia i zapomnieć.

Złośliwość - hobby ludzi inteligentnych

Była posłuszna, nie robiła tego, na co on jej nie powzolił. Czekała tylko, na kolejną awanturę, o to ze odpowiedziała koledze "czesc" na miescie, ze miała inne zdani niz on. Robiła to wszystko tylko dlatego, ze bała sie ze pewnego dnia znudzi mu sie, ze wygasnie, ze nie usłyszy "kocham Cie" z jego słodkich ust.. Lecz wystarczył jeden gest, jedna rozmowa z własciwą osoba, która nastawiła ją,odpowiednio nastawiła. Mozna powiedziec, ze otworzyła ocza.. Zaczeła zycie od nowa.. Chociaz stad nie zniknął
.
Nie wyliczajmy sobie drobnych wad

Prawdą jest że to ciosy od życia i bolesne doświadczenia pomagają nam dorosnąc.

'Najgorsze są chwilę, gdy pojawiasz się na chwilę w moim życiu wnosząc do niego mnóstwo energii, uśmiechu, niepohamowanego szczęścia, a potem znikasz zostawiając mnie taką jak wcześniej - dość przygnębioną, z masą wspomnień, nieszczęśliwą...'

'Dlaczego ludzie się rozstają? Jak można kochać, a później nienawidzić. Przecież miało się tyle wspólnych planów, marzeń i pragnień. Przecież tyle cudownych chwil spędzonych razem, tyle uśmiechów i tyle zmysłowych spojrzeń wymienionych między sobą. Tyle rozmów, tyle wsparcia... Sytuacji, wspomnień. Tyle słów, że się kocha, że się potrzebuje. I tak po tym wszystkim po prostu koniec?'

I chyba czas coś zrozumieć, odejść, pochylając głowę w dół. Zachować dla siebie to co nadal do Ciebie czuje, uśpić to, nawet zabić.

Niech każdy upadek wzmacnia nas, nie dzieli!



~Natalia


6 komentarzy:

  1. Fajnie tu u ciebie! Zapraszam do mnie http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/ . Liczę na twój komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bloggg.. ;)
    I ta piosenka.. :D Jak się nazywa.??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) zapraszamy częściej .

      A piosenka to : Call Me Maybe <3

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie,... ;) --> http://rysujmyrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te opisy ! Będe wpadać ! <3

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3