niedziela, 22 kwietnia 2012


Dzisiaj dodam parę cytatów piosenek ale po Angielsku . Życzę miłego czytania i pisać w komentarzach czy się podobają . ; )


Nobody wants to be lonely, tonight I want to hold you .
[Nikt nie chce być samotny, dziś chciałbym Cie przytulić]- Peja - Tak bardzo chce


 Whatever people say I am, that's what I'm not.
[Cokolwiek ludzie o mnie nie mówią, tym właśnie nie jestem.]


My love for you will never change.
[Moja miłość do ciebie nigdy się nie zmieni.] - J.Han- Never change


Give me more, give me more babe, I just want more...
[Daj mi więcej, daj mi więcej, skarbie Po prostu, chcę więcej...]



You're not here when my life is falling down and you're not here when everything is breaking apart and you're not here and I don't know where you are but it's good that you don't know how I am, because your heart could break.
[Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i,  nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół, i  nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękło by Ci serce.] - Pezet - Spadam.




Cause every moment gone you know I miss you..
[Bo w każdym momencie, który odchodzi, wiesz, że tęsknię za Tobą]



Welcome to my silly life.
[Witam, w moim głupim życiu .] - Pink - Fuckin Perrfect.



but I love you! I love you! I still love you for fuck's sake!
[ale kocham Cię! kocham! wciąż Cię kocham kurwa] - Pezet - Spadam

I don't believe you anymore..
[Nie wierze Ci już.]



It's just a step to think and go back..Stop in the throat word that can touch someone..
[To tylko krok by pomyśleć i się cofnąć..Zatrzymać w gardle słowo, które może kogoś dotknąć] - Eldo - Granice



I have lost my teddy-bear, can I sleep with You?
[Zgubiłam mojego misia-przytulankę, mogę spać z Tobą?]




I've lost all my trust
Though I've surely tried to turn it around .
[Straciłam całe swoje zaufanie choć tak próbowałam je zachować . ] - Within Temptation - All I need


Can you still see the heart of me?
All my agony fades away
When you hold me in your embrace .
[Czy ty wciąż widzisz moje serce? 
Cała moja agonia znika
Gdy trzymasz mnie w swoich objęciach ] - Within Temptation - All I need


Don’t tear me down for all I need
Make my heart a better place
Give me something I can believe .
[ Nie odtrącaj mnie od wszystkiego czego potrzebuje
Uczyń moje serce lepszym miejscem
Daj mi coś w co mogę uwierzyć. ] - Within Temptation - All I need





* * *

2 komentarze:

  1. ;o opisy są świetne. A co do obrazka to zgadzam się . ^^
    zapraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne <33 ! . i obrazek też mi się podoba ^^. hyhy : *

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3