niedziela, 15 kwietnia 2012

Chce mi sie ciebie bardzo ! ; *

wyłącz gadu-gady, usuń nk, facebook , fbl i inne pierdoły, wyłącz telefon.. i zobacz kto pierwszy zapuka ci do drzwi.

Ogarnij dupe , zaciśnij pięści i daj radę . Nie ważne , że nie ma dla kogo - ważne , żeby opadły im kopary .

Często jednak przyjaźnią nazywa się zwykłą poufałość, nie mającą nic wspólnego z tamtym wzniosłym uczuciem.

I na zawsze razem! Od dziś do nieskończoności. 

  Nie chciałam, by odszedł. Potrzebowałam go w moim życiu teraz i jutro, i pojutrze. Potrzebowałam go tak jak nigdy nikogo.

Czy można kochać i nienawidzić tę samą osobę? Można. Ale szybko gubisz się między "wynoś się w cholerę", a "błagam, wróć".

Pamiętam jak się wstydziłam, peszyłam, chowałam wzrok na pierwszym spotkaniu. pamietam jak robiłeś z siebie głupka Tylko po to żebym się do Ciebie przekonała. pamiętam jak pierwszy raz wziąłeś mnie za rekę, na ręcę, kolana. pamiętam pierwszy pocałunek, taki delikatny. pamiętam też jak zamilkłeś, jak się przestałeś odzywać ... odszedłeś.

Chcę Ciebie, więc bądź odważny i chciej mnie też. 

 Boże prowadź mnie, nie chce cierpieć już.

Chcę nagle wiedzieć, od którego punktu mój smutek ma sens, a radość ma swój powód. Chcę także wiedzieć, do którego punktu wolno mi dojść w moich nadziejach.

to było tylko twoje jedno krótkie spojrzenie, ale wystarczyło bym nie mogła przestać o Tobie myśleć .


Nie lubię osób, które mówią o rzeczach, o których nie mają pojęcia. Robią rzeczy, których wcale nie chcą. Kochają, ale udają, że ta osoba jest im obojętna. Nienawidzą, ale zgrywają wielkich przyjaciół. Taką osobą jesteś właśnie ty. Chciałabym, abyś powiedział co czujesz. Ten jeden raz bądź ze mną szczery. Codziennie udajesz, że ci na mnie zależy, a tak naprawdę masz wyjebane. Udajesz, że ma osoba cię interesuje, a tak naprawdę masz mnie gdzieś. Powiedz mi kim dla ciebie jestem. Ja nie będę cierpiała i& chyba nawet dla ciebie n

daj się rozkminić




Natek ; *


1 komentarz:

  1. fajnie prowadzisz bloga .; )

    zapraszam do mojego bloga chociaż nie jest tak ciekawy jak TWÓJ :) . !

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze <3