sobota, 17 marca 2012

pamięć pozostaje. zawsze.

Szczęście to druga osoba obok mnie, to największy dar wszechświata.

chcę wydostać się z klatki która nazywa się światem...

kiedy doceniasz wspomnienia zmienia się twój punkt widzenia
..nie podchodź cynicznie do miłości...
Jeżeli ktoś mówi Ci, że jesteś nikim, to wcale nie znaczy, że on jest kimś.
Nie chcę być dla Ciebie jedyną na świecie. Chcę byś wiedział, ze istnieją mądrzejsze, piękniejsze i bardziej zabawne, ale chcę być mimo wszystko wolał mnie!
dziś nasze serca nie biją jednym rytmem
Wiem, że już nigdy nie napiszesz, nie odezwiesz się żadnym słowem, nigdy nie spełnię
swojego marzenia...
Znasz ten strach przed utratą osoby, która przez tak krótki czas stała się kimś cholernie ważnym?
pewnego dnia powiem Tak i już zawsze będę szczęśliwa

Wiem, że muzyka jest dobra na wszystko. Ale dźwięki lecące z płyty czy telefonu nie przytulą Cię ani nie powiedzą, że Cię kochają tak jak Ty.
Dla wszystkich głupia, bo ciągle Twoja...
każdy ma swoją słabość, swój sposób ucieczki od rzeczywistości
Miałam być księżniczką, a teraz ona wyrywa mi koronę...
Wiedziałam,że Cię kocham, odkąd nie potrafiłam określić co do Ciebie czuję. Mogłam w
szukać tysiąc różnych słów, ale żadne nie były w stanie opisać tego czym jest jedno słowo: miłość.


problemy znów nie dają usnąć.


Natek ; 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3