sobota, 25 lutego 2012


Kiedyś, w Twoim życiu pojawi się ktoś, dzięki komu
zrozumiesz dlaczego z nikim innym Ci nie wychodziło . ;)


Potrzebuje osoby , której bez względu na to jak wyglądam , czy na to jaki mam charakter , będzie ze mną. <3





Jestem spragniona Twojego widoku. ♥


Nie powiem mu, że go kocham. Jeszcze mi się dumą zachłyśnie.





Uwielbiam dyskretnie obserwować Cię na przerwach w szkole , ale jeszcze lepszą rzeczą jest wiedzieć, że Ty też obserwujesz mnie . 





Potrafimy kochać, czy tylko udajemy? 





CHŁOPAKU : jeżeli podoba Ci się dziewczyna - powiedź jej to, a nie będziesz przez 3 miesiące dawał jej to do zrozumienia! wal prosto w twarz, bo przez te 3 miesiące możecie tworzyć już szczęśliwy związek! 



Chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd . <3







Niezbyt wiele o mnie wiesz .



Chciałabym , żeby mnie pokochał. Ale tak całą. Razem z moimi narzekaniami na życie. Razem z moim głupkowatym śmiechem. Pomimo mojego obłędu. Pokochał ♥




Są ludzie którzy znaczą dużo więcej niż trochę.







Zostaw coś po sobie + dodaj do obserwowanych  = uśmiech na naszych  twarzach  + satysfakcja, że to, co robimy jest przydatne :)




`. By Lena ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze <3